Ilyen hangja van egy 650 lóerős Lamborghini Urusnak – videó
A Lamborghini Urus hangja is pont olyan, mint maga az autó: egy sportkocsiba oltott terepjáró.
A Lamborghini Urus hangja is pont olyan, mint maga az autó: egy sportkocsiba oltott terepjáró.
Ha a hátsó ülések csak relatíve ritkán vannak használatban, akkor 2 ajtót nyugodtan le lehet spórolni az Urusról.
A dizájnerként dolgozó Aksyonov Nikita elképzelte, hogyan állna a Lamborghini Urusnak a dubaji rendőrautók jellegzetes festése.
Elképesztő dolog, mindenesetre tény, hogy a leggyorsabb SUV-k akár 300 km/h feletti tempóra is képesek.
Igazi autótörténelmi pillanat volt a hétfő délutáni, a Lamborghini végre előállt a régóta ígérgetett SUV-jával, az Urusszal.
Az Urus minden idők egyik legsportosabb divatterepjárója lehet. Elég csak egyetlen pillantást vetni rá.
Az olasz gyártó már most tudatosítani kívánja rajongóival, hogy az Urus nemcsak aszfalton érzi elemében magát.
A jelenleg Cullinan néven futó projekt elég sok ellenzőt kap, hogyan is illene a leginkább arisztokrata gyártó vonalába egy szabadidő-autó?
Noha a Lamborghini szabadidőautója, az Urus előreláthatólag 2017-ben érkezik, a nemzetközi szaksajtó máris arról spekulál, hogy mit ír majd az árcédulára a Sant’Agata Bolognese-i gyártó. Bennfentes forrásokból máris érkezett egy füles, amely arra utal, hogy az újdonság ára a Huracanéval vetekszik majd…
Az olasz luxusmárka új városi terepjáróját lapértesülés szerint a Volkswagen pozsonyi üzemében gyárthatják. A szlovák VW sajtóosztálya nem kívánta kommentálni a hírt.
Noha a Lamborghini szabadidő-autója, az Urus még csak tanulmányként létezik, s az autós szakma egyelőre csak találgat, hogy mikor kezdődhet el a szériagyártás, a legendás hírnevű kínai másológépezet már elkezdte az olasz gép koppintását…
Bár korábban kétségesnek tűnt, hogy lesz-e valaha valami a tavalyi Pekingi Autószalonon bemutatott Lamborghini-divatterepjáróból, az Urusból, a szintén a Volkswagen-konszern égisze alá tartozó Audi elnöke, Rupert Stadler megszellőztette: 2016 végén sorozatgyártásba kerülhet az olasz márkától szokatlan típus.
A Lambo SUV-ból a leggyengébb is 650 lóerős lesz.
A Lamborghini Urust még mindig csak takarófóliával lehet látni, de persze folyamatosan tesztelik az olaszok.
Nehéz lenne letagadni, hogy a kínai Zotye honnan kölcsönözte az új autója formatervét.
A Lamborghini 2015 óta ígérgeti az Urust, eddig azonban nem sokat lehetett tudni az érkezésről. De csak eddig.
Hamarosan gyártásba kerül a Lamborghini vadiúj SUV-je, azt viszont kevesen tudják, hogy nem ez lesz az olaszok első luxusterepjárója, hiszen a ’80-as évek végén már gyártottak ilyen autót.
A Lamborghini bejelentette, hogy a gyár székhelyén, az olaszországi Sant’Agata Boloneseben készül majd a márka első sport SUV-je.
Ugyan a Lamborghini első divatterepjárójára, az Urusra előreláthatólag 2017-ig várni kell, egy ismert autóipari grafikus már a kabrió változat látványtervét is megalkotta.
Az olasz márka megkapta a zöld jelzést az évek óta dédelgetett szupersport-terepjáró piacra dobásához.